לכנסים בינלאומיים, כנסים מקצועיים או אירועים עסקיים יש תפקיד מאד חשוב כלפי החברה המארגנת. מטרתו של הכנס היא לרוב העברת מסר מסוים, לעיתים חדשני ולעיתים לצורך גיבוש חברתי ועל כן חשוב מאוד שכנס או אירוע יוגדר מראש מה הם רוצים להשיג בכנס או האירוע.
בשביל זה אנחנו כאן….

הפקת אירועים ככלי שיווקי

חשוב לזכור שכל אירוע או כנס הם קודם כל כלי שיווקי פנימי כלפי המערכת הארגונית שאותה אתם מייצגים וכלי שיווקי חיצוני כלפי מעגל הלקוחות והמערכת שנותנת לכם שירותים כגון ספקים ולקוחות.

על כן בכל אירוע יש להגדיר מטרה

בכל הפקה של כנס או אירוע יש להגדיר את מטרת הכנס ומה המארגנים מצפים להשיג מהפקתו. הגדרות המטרות היא חלק ראשוני וחיוני להצלחת הכנס. על פי הגדרת המטרות כל חלקי הכנס מתיישרים לפיו, כל למשל, מיתוג הכנס ועיצוב חלקיו, קביעת סלוגן ולוגו לכנס, ועד הגדרת סוג הכיבוד, אומנים ושאר החלקים.

ההכנות לאירוע

לאחר הגדרת המטרות לכל כנס ואירוע יש תקציב ועל פיו ייקבעו מרכיבי האירוע. מרכיבים אלו מכתיבים את אופי הנכס או האירוע שברצונכם לערוך. אנו בחברת רקריאיישן מאמינים שלאחר קביעת התקציב אנו צריכים לשבת ביחד עם מנהלי הארגון לקביעת אופי הכנס ומרכיביו.

מרגישים שאתם רוצים להיות חלק מהפקת אירוע צרו קשר או השאירו פרטים ואנו ניזום עבורכם.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות